Skip to content

RAZEM Z UNIWERSYTETEM ŚLĄSKIM

W dniu 6 maja bieżącego roku została podpisana umowa o współpracy dydaktyczno – naukowej pomiędzy Uniwersytetem Śląskim a Technikum Mechaniczno – Elektrycznym im. Nikoli Tesli; umowę podpisali Prorektor ds. Kształcenia i Studentów dr prof. UŚ Katarzyna Trynda oraz  mgr Krystian Biadacz dyrektor Technikum Mechaniczno – Elektrycznym im. Nikoli Tesli. Dokumentami Umowy w siedzibie Szkoły wymienili się dr Radosław Zachariasz – przedstawiciel Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych i dyrektor naszej Szkoły. Realizatorem Umowy ze strony Uniwersytetu będzie Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych. Umowa dotyczy, między innymi, prowadzenia przez nauczycieli akademickich wybranych zajęć dla uczniów TME, udziału uczniów w wybranych zajęciach akademickich, prowadzonych przez pracowników naukowych na terenie Uniwersytetu oraz udziału w wydarzeniach organizowanych przez Uniwersytet, wspierania nauczycieli Szkoły w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych, realizacji praktyk zawodowych studentów, a także wzajemnej promocji.

Podpisanie Umowy jest wydarzeniem niezwykle ważnym dla całej społeczności naszej Szkoły, otwierającym szerokie możliwości uczniom i nauczycielom. Mamy pewność, że efekty podjętych działań przyniosą duże korzyści zarówno naszej Szkole, jak i Wydziałowi Nauk Ścisłych i Technicznych Uniwersytetu.

UŚ

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook

Więcej wpisów

Wsparcie na Starcie – warsztaty

3 marca uczennice naszej szkoły miały okazję uczestniczyć w świetnych warsztatach organizowanych przez fundację „Wsparcie na Starcie”. Prowadząca omówiła wiele aspektów zdrowotnych min. profilaktyka nowotworu

EuroWeek

Program EuroWeek – Szkoła Liderów jest obozem edukacyjnym skierowanym do najzdolniejszej i najaktywniejszej młodzieży, pozwalającym rozwinąć cenione umiejętności społeczne. Zajęcia prowadzone w języku angielskim przez

Bob Dylan

Dnia 14 lutego klasa 4 ti razem z p. Pawlik  uczestniczyła w zajęciach warsztatowych organizowanych przez American Corner, Uniwersytet Śląski w CINIBA. Tematem „lekcji” był

Skip to content