Skip to content

Klasa 2 mi poznaje Polskę

W dniach 20 i 21 maja 2024 r. wybraliśmy się z wychowawczynią Panią Justyną Weselak oraz Panią Moniką Pasich na wycieczkę do Sanoka. Po długiej drodze pociągiem dotarliśmy na miejsce. Po przyjeździe do Sanoka, z organizatorem spływu, udaliśmy się na miejsce, gdzie zaczynaliśmy naszą przygodę. Podczas spływu rzeka San była nam bardzo przychylna, chociaż warunki pogodowe nie rozpieszczały. Po 12 kilometrach wiosłowania dotarliśmy do ośrodka Diabla Góra Camping. Wieczorem przy ognisku, akompaniamencie gitary, wspólnym śpiewie, zajadaliśmy się kiełbaskami i dobrze się bawiliśmy. Następnego dnia po śniadaniu zdobyliśmy szczyt lokalnej Diablej Góry. Podczas pobytu w ośrodku graliśmy
w różne gry planszowe, czas spędzony razem uważamy za bardzo udany.
Polecamy wszystkim ośrodek, który oferuje wiele atrakcji, a gospodarze są bardzo mili
i pomocni. Wyjeżdżając, obiecaliśmy sobie, że kiedyś tam wrócimy na dłużej.

Udostępnij:

Share on facebook

Więcej wpisów

wakacje

Wakacje

Drodzy Uczniowie, Szanowni Nauczyciele i Rodzice, dziś zakończyliśmy rok szkolny 2023/2024. Życzę wszystkim udanych i bezpiecznych wakacji. Do zobaczenia we wrześniu! Dyrektor Krystian Biadacz Udostępnij:

Uroczyste zakończenie roku szkolnego

Dnia 21 czerwca 2024 r. uroczyste zakończenie roku szkolnego8.00 – msza św w kościele pw. JChDP w Chorzowie Batorym9.30 – akademia w sali gimnastycznej, po

Dzień Sportu

W dniu 19. czerwca, jak co roku, odbył się Dzień Sportu. Uczniowie rywalizowali w grach zespołowych i indywidualnych. A oto wyniki: siatkówka: I miejsce –

Na kręgielni

Dnia 20 czerwca 2024 r. klasa 3 mi wraz z wychowawczynią świętowała koniec roku szkolnego na kręgielni Gravitacja w Punkcie 44 w Katowicach. Ostatnia okazja